Iratkozz fel, hogy értesülhess

újdonságainkról, EXKLUZÍV AKCIÓNKRÓL, időszakos kedvezményeinkről, híreinkről

KIEMELT TERMÉKEK

{"slide_to_show":"3","slide_to_scroll":"3","autoplay":"true","autoplay_speed":"3000","speed":"300","arrows":"true","dots":"true","rtl":false,"slider_cls":"products"}

Vásárlási információk

Az online áruházában megrendelt termékek megvásárlásával Ön a Dr. Fitokup Kft, vásárlója lesz. Kérjük, tanulmányozza át az alábbi vásárlási információkat.

Az eladó:

Dr. Fitokup Kft, 1157 Budapest, Nyírpalota út 79/C
Tel/Fax: 06-23-524-026

www.homoktovis.hu

info@homoktovis.hu

Vételár, fizetési feltételek

Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A vételár kiegyenlítésére utánvétellel van lehetőség. Az utánvételes fizetés az áru átvételekor készpénzben vagy bankkártyával történik az MPL futárnál.

Szállítási feltételek, határidők

Az áru házhoz szállítását az MPL futárszolgálat biztosítja, melynek átalánydíja 1280 Ft, (súlytól függő)
Postai utánvételkor utánvételi fizetés áll rendelkezésre, készpénzben vagy bankkártyával fizethet a futárnál.
Kérheti csomagját “postán maradó”-ként is.

Postán maradó: kimondottan a postahivatalba kérik a csomagot, ilyenkor a nevet és a posta címét rögzítjük!

Ha 20.000.-Ft értékben vagy a fölött vásárol a szállítás ingyenes Magyarország területén belül.

A megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet kell közölni, ahol a megadott szállítási napon (a rendelés befogadásától számított 2-5 nap) NAPKÖZBEN fogadni tudják az utánvétes küldeményt.

Kérjük, adjon meg egy telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a posta munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő kérdés vagy információ-pontosítás érdekében.

A rendelés feldolgozását követő 1-5 munkanapon az MPL futárszolgálata kiszállítja Önnek csomagját. Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.

Amennyiben valamilyen okból a Megrendelő, illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a küldemény szállítója a Megrendelő által megadott telefonszámon egyeztet vele a küldemény ismételt kiszállításával kapcsolatban. FONTOS! A posta egyszer kísérli meg a küldemény kiszállítását, ezután visszahozza a csomagot részünkre. A postás értesítést hagy a csomag érkezéséről, ismételt kiszállítást nem vállal. A csomag ebben az esetben a postán átvehető. A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei a vásárlót terhelik.

Az árucikkek cseréje

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Dr. Fitokup Kft. díjmentesen kicseréli. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, a termékek vételárát visszatérítjük.

Az elállás joga

A megrendelt termékek kézhez vételétől számított nyolc napon belül vásárlóinknak joguk van indoklás nélkül elállni vásárlási szándékuktól. Ebben az esetben a Dr. Fitokup Kft. köteles a termékekért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak legkésőbb az elállást, illetve az árucikk visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint az áru visszajuttatásának költségeit is a Megrendelő viseli. A visszafizetés csak bontatlan és sértetlen árucikkekre vonatkozik.

Adatvédelem

A Dr. Fitokup Kft. a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez használja fel, azt harmadik fél részére nem adja azt tovább.

 

Regisztráció, bejelentkezés, kilépés, adatmódosítás

Regisztráció

Ahhoz, hogy Ön megrendelést tudjon leadni, regisztráltatnia kell magát webáruházunkban. Ezt csak az első alkalommal kell elvégeznie.

Kattintson a „Regisztráció” feliratra, és a megnyiló oldalon adja meg a kért adatokat.

Ezután webáruházunk automatikusan kiküld Önnek egy visszaigazoló e-mailt. Ezt mindenképpen várja meg, ugyanis az e-mailben található linkre kattintva aktiválhatja regisztrációját.

Bejelentkezés

A későbbiekben a belépéshez csak a felhasználónevét és jelszavát kell beírnia a megfelelő rovatokba. Ezután a Bejelentkezés gombra kattintva belép a webáruházba és a rendszer fogadja megrendeléseit.

Kilépés

Vásárlás befejeztével kérjük, kattintson a Kilépés gombra és lépjen ki a webáruházból. Erre akkor is szüksége lehet, amikor Ön olyan helyen internetezik, ahol mások is használhatják ugyanazt a számítógépet.

Adatmódosítás, számlázási és szállítási címek

Amennyiben szükség van arra, hogy módosítsa regisztrált adatait, ezt megteheti (bejelentkezés után) a Fiók karbantartása linkre kattintva.

Új szállítási cím hozzáadása

Bejelentkezés után kattintson a Fiók karbantartása linkre –> válassza a Szállítási cím menüpontot. Regisztráció után az Ön alapértelmezett szállítási címe a lakcíme. Ha másik szállítási címet is szeretne megadni, kattintson a Cím hozzáadása feliratra, és a betöltődő oldalon adja meg a kívánt szállítási címet.

Lehet több szállítási címe is, és ezeket el is nevezheti: például „Nyaraló” vagy „Munkahely”. Ezeket a címeket vásárlásai folyamán a webáruház kilistázza majd Önnek, és egyetlen kattintással kiválaszthatja, hogy éppen hová kéri a szállítást.

Elfelejtett jelszó

Kattintson az Elfelejtette a jelszavát? linkre. A betöltődő űrlapon adja meg felhasználónevét és e-mail címét, ezután kattintson a Jelszó küldése gombra. A rendszer elkészíti az új jelszavát, amelyet rögtön ki is küld Önnek egy e-mailben.

Használja az új jelszót a bejelentkezéshez.

Bejelentkezés után kattintson a Fiók karbantartása linkre válassza a Fiók adatai menüpontot –> változtassa meg új jelszavát egy Önnek megfelelőre.

A jelszavak titkosított formában, automatikusan tárolódnak a webáruházban – azokat egyik munkatársunk sem ismeri.

Ha problémája, kérdése van hívja a 06-23-920-853-as telefonszámot (9-15 h) vagy írjon e-mailt: drfitokup@t-online.hu és kérje munkatársunk segítségét.

LÉPJ VELÜNK KAPCSOLATBA!